.

Friday, January 24, 2014

Thassos

PLAJE Da plaja sound Potos este cu nisip la fel ca si cea de la paraise beach si golden beach,aliki,metalia si makriamos.problema e cca este cam aglomerata mai ales in wekend dar nu ceva de speriat gen mamaia sau eforie. Lumea recomanda Potos. metalia este jumate cu pietricele (jumatea dinspre mare) si jumate cu nisip. In apa sunt f multe pietre alunecoase dar e frumoasa pt snorkle. specious Beach e o zona situata in nordul golfului Potamia. Nu e un oras, e un mic grup de hoteluri pe malul marii, dezvoltate in zona unui mic sat (Skala Panagia, denumita si Chrysi Ammudia; aceasta din urma inseamna in greaca: nisipurile de aur = gentle Beach). Se ajunge din Limenas, de la ferry-boat pe soseaua spre Skala Potamia (Chrysi Akti) (est) si este cam la 15 km. Plaja este excelenta si se intinde cam 2 km spre sud pana in Skala Potamia. Uite aici o harta a insulei, ca sa-ti faci o idee: http://www.thassos-island.com/index.htm daca vrei plaja cu nisip equip si apa mica pent ru copii, recomand meretricious Beach (partea nordica a golfului Potamia). Am mers si in Golden Beach (Crysi Ammoudia e de fapt Golden Beach). Mi s-a parut frumoasa dar dupa ce ai vazut Paradise beach nu-ti mai touch nimic. Golden Beach este o plaja mare si aglomerata ca la Mamaia noastra. Este totodata si singurul loc in care am vazut alge. epoch plin de alge cand am fost noi. Ne-am intors la Paradise Beach. vremea e excelenta in septembrie se tone si plaja si baie fara probleme toata luna. plaja am facut in fiecare zi in alta parte, aliki este first-rateba, la fel golden beach, mai sunt multe golfulete pitite si foarte frumoase, satele de munte, potamia, panagia ,kaziviti sunt de-un farmec aparte, Limenaria. In prima zi am stat pe plaja din Limenaria care este cam plina de pietre dar in apa e OK. Tot aici au fost si cam cele mai mari valuri pe care le-am vazut. Destul de mici totusi. Sezlonguri: 2 E - o bautura inclusa. Aliki. O super plaja intr-un golf care nu trebuie ratata. Aici culoarea...If you want ! to get a beneficial essay, order it on our website: OrderCustomPaper.com

If you want to get a full essay, visit our page: write my paper

No comments:

Post a Comment